Raahen kesäretki 3.8.2026
3 elokuun
Kesäretki tehdään inva-hissillä varustetulla Wiimaxin linja-autolla. Bussi lähtee Reisjärveltä, jatkaen Sievi, Nivala, Ylivieska, Kalajoki ja Raahe.
Lounas syödään Raahen Hovissa perille päästyämme.
Lounaan jälkeen bussiin tulee opas Raahesta, jonka opastuksella tehdään tunnin kaupunkikiertoajelu tutustuen sekä vanhaan että uudempaan Raahen. Kierroksen jälkeen ulkoilemme vanhan kaupungin meren rannalla olevassa puistossa. Nautimme myös pullakahvit ja jäätelöt.
Paluumatkalle lähdemme noin klo 16-17, bussi ajaa samaa reittiä kotia kohti.
Retkellä mukana Aivovammaliiton järjestösuunnittelija Pirjo Laine.
Ilmoittautumiset: viimeistään 26.7 Marjalle p. 0408458804 tai sihteeri.jokilaaksojenavh@gmail.com. Ilmoita myös ruokarajoitukset.
Bussi täyttyy ilmoittautumisjärjestyksessä. Tarkka aikataulu ilmoitetaan lähempänä, samoin pysäkit.
Retki on ilmainen, saimme Pohteelta rahat retkeen.